Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-10322" >
Skolutveckling i te...
Skolutveckling i teorin och i praktiken : Erfarenheter från ett skolutvecklingsprojekt en gymnasieskola
-
- von Schantz Lundgren, Ina (författare)
- Högskolan Dalarna,Pedagogik
-
Holmstrand, Lars (författare)
-
(creator_code:org_t)
- Växjö : Linnéuniversitet, 2010
- 2010
- Svenska.
-
Ingår i: Arbetsliv i omvandling. - Växjö : Linnéuniversitet. - 1404-8426. - 9789186491543 ; :3, s. 98-136
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Skolutveckling i teorin och i praktiken, exemplifierar ett mindre framgångsrikt projekt som illustrerar svårigheterna med samverkan/samarbete mellan rektor och lärare, mellan olika lärarkategorier och mellan forskare och lärare och är skrivet av pedagoger.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- Skolutveckling
- gymnasieskola
- förändringsprocess
- skolkultur
- Utbildning och lärande
- Education and Learning
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas