Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hig-17932" >
International servi...
International services marketing strategies : customer attitudes towards cashfree banking
-
- Nilvander, Frida (författare)
- Högskolan i Gävle,Företagsekonomi
-
(creator_code:org_t)
- Marseille : Euromed Management, 2013
- 2013
- Engelska.
-
Ingår i: 5th Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business. - Marseille : Euromed Management. ; , s. 1827-1828
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Services marketing
- customer acceptance
- payment services
- marketing strategy
- cultural differences
- marketing mix content
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)