SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hig-17932"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hig-17932" > International servi...

International services marketing strategies : customer attitudes towards cashfree banking

Nilvander, Frida, (författare)
Högskolan i Gävle, Företagsekonomi
Högskolan i Gävle Akademin för utbildning och ekonomi. Avdelningen för ekonomi. Företagsekonomi. (creator_code:org_t)
2013
Engelska.
Ingår i: 5th Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business : Building new business models for success through competitiveness and responsibility. - Marseille : Euromed Management. ; s. 1827-1828
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Services marketing
customer acceptance
payment services
marketing strategy
cultural differences
marketing mix content

Publikations- och innehållstyp

kon (ämneskategori)
ref (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Nilvander, Frida
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Högskolan i Gävle

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy