SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hig-28520"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hig-28520" > Learning Marketing

Learning Marketing

Eriksson, Lars Torsten (författare)
Gävle : Högskolan i Gävle/Sandviken, 1995
Engelska 13 s.
Serie: Working Paper / Högskolan Gävle-Sandviken, 1102-5476 ; 24
  • Rapport (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • This paper introduces a model (the CoC-Grid) for 'learning organisations' applied to the marketing field. In a research programme on Business Change I am studying how companies are learning marketing. Whereas changes of technology and organisational processes have lead Swedish companies to dramatic increases of productivity during the 90's, the new international market conditions of EU, Napec, Nafta, GATT and WTO now challenge marketing managers and scholars to give their conceptual view of a successful market orientation of the company. The CoC-Grid could be used both as a frame of reference for learning marketing and for management long term programmes to customise the company.

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
rap (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Eriksson, Lars T ...
Delar i serien
Working Paper / ...
Av lärosätet
Högskolan i Gävle

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy