Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-29551" >
Bеб 2.0 концептиу B...
Bеб 2.0 концептиу B2B маркетингу [Web 2.0 concepts in B2B marketing]
-
- Pantelic, Darko (författare)
- University of Novi Sad, Faculty of Economics, Subotica, Serbia
-
Sakal, M. (författare)
-
Matkovic, P. (författare)
-
(creator_code:org_t)
- 2014
- 2014
- language:Scc_t.
-
Ingår i: Ekonomski Pogledi. - 1450-7951. ; 16:3, s. 235-250
- Relaterad länk:
-
http://www.ekonomski...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- The article looks into the fundamental principles of Web 2.0, on which social media are based. In addition, an overview is provided of the results of selected studies of the opinions of B2B organisations on the use of social media. The article's main objective is to acquaint marketers on B2B markets with the logic and advantages of using social media as a modern-day tool for interaction with the target market.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- B2B; marketing; Web 2.0; social media
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas