SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-29551"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-29551" > Bеб 2.0 концептиу B...

Bеб 2.0 концептиу B2B маркетингу [Web 2.0 concepts in B2B marketing]

Pantelic, Darko (författare)
University of Novi Sad, Faculty of Economics, Subotica, Serbia
Sakal, M. (författare)
Matkovic, P. (författare)
 (creator_code:org_t)
2014
2014
language:Scc_t.
Ingår i: Ekonomski Pogledi. - 1450-7951. ; 16:3, s. 235-250
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • The article looks into the fundamental principles of Web 2.0, on which social media are based. In addition, an overview is provided of the results of selected studies of the opinions of B2B organisations on the use of social media. The article's main objective is to acquaint marketers on B2B markets with the logic and advantages of using social media as a modern-day tool for interaction with the target market.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

B2B; marketing; Web 2.0; social media

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Pantelic, Darko
Sakal, M.
Matkovic, P.
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Ekonomski Pogled ...
Av lärosätet
Jönköping University

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy