SwePub
Tyck till om SwePub Sök här!
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-43332"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-43332" > Services marketing :

Services marketing : A contemporary approach

Berndt, Adele, 1966- (redaktör/utgivare)
Jönköping University,IHH, Företagsekonomi,IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC)
Boshoff, Christo (redaktör/utgivare)
 (creator_code:org_t)
ISBN 9781485129301
3
Cape Town : Juta Publishers, 2018
Engelska 488 s.
  • Samlingsverk (redaktörskap) (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
sam (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy