SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-43332"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-43332" > Services marketing :

Services marketing : A contemporary approach

Berndt, Adele, 1966- (redaktör/utgivare)
Högskolan i Jönköping, IHH, Företagsekonomi, Högskolan i Jönköping, IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC)
Boshoff, Christo (redaktör/utgivare)
Högskolan i Jönköping Internationella Handelshögskolan. IHH, Företagsekonomi. (creator_code:org_t)
Högskolan i Jönköping Internationella Handelshögskolan. IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC). (creator_code:org_t)
ISBN 9781485129301
Cape Town : Juta Publishers, 2018
Engelska 488 s.
  • Samlingsverk (redaktörskap) (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

sam (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy