SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-43333"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-43333" > Introduction to ser...

Introduction to services marketing

du Plessis, Flip (författare)
Berndt, Adele, 1966- (författare)
Högskolan i Jönköping, IHH, Företagsekonomi, Högskolan i Jönköping, IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC)
Högskolan i Jönköping Internationella Handelshögskolan. IHH, Företagsekonomi. (creator_code:org_t)
Högskolan i Jönköping Internationella Handelshögskolan. IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC). (creator_code:org_t)
2018
Engelska.
Ingår i: Services marketing : A contemporary approach. - Cape Town : Juta Publishers. - 9781485129301 ; s. 1-33
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

kap (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
du Plessis, Flip
Berndt, Adele, 1 ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Services marketi ...
Av lärosätet
Högskolan i Jönköping

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy