SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-23354"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-23354" > Service Quality :

Service Quality : Multinational and Multidiciplinary Perspectives

Brown, S, (författare)
Arizona State University
Gummesson, E, (författare)
Karlstads universitet, Centrum för tjänsteforskning
Edvardsson, Bo, (författare)
Karlstads universitet, Centrum för tjänsteforskning, Karlstads universitet, Avdelningen för företagsekonomi, Karlstads universitet, SAMOT
visa fler...
Gustavsson, Bengt Ove, (författare)
Karlstads universitet, Centrum för tjänsteforskning
visa färre...
Karlstads universitet Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT. Centrum för tjänsteforskning. (creator_code:org_t)
Karlstads universitet Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT. Avdelningen för företagsekonomi. (creator_code:org_t)
visa fler...
Karlstads universitet Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT. SAMOT. (creator_code:org_t)
visa färre...
ISBN 0-669-21152-4
Lexington, Mass : Lexington Books, 1990
Engelska.
  • Annan publikation (populärvet., debatt m.m.)
Abstract Ämnesord
Stäng  
No summary available

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Service quality
Service industries - quality control
Business Administration
Företagsekonomi

Publikations- och innehållstyp

ovr (ämneskategori)
pop (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy