SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-23363"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-23363" > Service Design :

Service Design : A TQM Instrument for Service Providers

Edvardsson, Bo, (författare)
Karlstads universitet, Centrum för tjänsteforskning, Karlstads universitet, Avdelningen för företagsekonomi, Karlstads universitet, SAMOT
Mattson, J (författare)
Karlstads universitet Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT. Centrum för tjänsteforskning. (creator_code:org_t)
Karlstads universitet Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT. Avdelningen för företagsekonomi. (creator_code:org_t)
visa fler...
Karlstads universitet Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT. SAMOT. (creator_code:org_t)
visa färre...
1992
Engelska.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Business Administration
Företagsekonomi

Publikations- och innehållstyp

kon (ämneskategori)
ref (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Edvardsson, Bo
Mattson, J
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Av lärosätet
Karlstads universitet

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy