SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-268255"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-268255" > Employer branding i...

Employer branding in the IT industry : An employer view

Dabirian, Amir (författare)
KTH,Industriell Marknadsföring och Entreprenörskap
 (creator_code:org_t)
2019
2019
Engelska.
Ingår i: Proceedings 43rd IEEE Annual Computer Software and Applications Conference, COMPSAC 2019.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • Our previous paper "How do Employers conceptualize characteristics of employer branding in the IT industry?" demonstrated an eight value proposition for employer branding. This work was focused primarily on current and former information technology employees. As an extension to that work, the discussion will focus on a follow-up study examining the characteristics of successful employer branding from the employer perspective.

Ämnesord

SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Dabirian, Amir
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Kungliga Tekniska Högskolan

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy