SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-112356"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-112356" > Föreställningar om ...

Föreställningar om elevhälsans ledning och organisering

Hylander, Ingrid (författare)
Linköpings universitet,Institutionen för beteendevetenskap och lärande,Filosofiska fakulteten
Ahlstrand, Elisabeth (författare)
Linköpings universitet,Pedagogik och didaktik,Utbildningsvetenskap
 (creator_code:org_t)
Linköping : Linköping University Electronic Press, 2013
Svenska 35 s.
Serie: FOG rapport, 1401-0283 ; 73
  • Rapport (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  •  This report is part of the research project Integration of knowledge and professional learning. Multi-professional collaboration and negotiation of meaning in relation to student health. The aim of the project was to extend knowledge about school based student health teams’ partnership, collaboration and interprofessional learning. This report focuses on professionals’ representations of how student health services are organized and managed. Four models of student health organization and management were delineated.These models differ in several aspects of importance for the meaning and "gestalt" of student health services. The professional groups typically preferred one or the other of these organizational models and differed in their interpretation of their advantages and disadvantages. One important difference was if they preferred a local school-based organization or a central organization.

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
rap (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Hylander, Ingrid
Ahlstrand, Elisa ...
Delar i serien
FOG rapport,
Av lärosätet
Linköpings universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy