SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-172381"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-172381" > Business marketing :

Business marketing : managing value creation

Kindström, Daniel, 1974- (författare)
Linköpings universitet,Industriell ekonomi,Tekniska fakulteten
Kowalkowski, Christian, 1978- (författare)
Linköpings universitet,Industriell ekonomi,Tekniska fakulteten
Parment, Anders (författare)
Stockholms universitet
 (creator_code:org_t)
ISBN 9789144141633
1
Lund : Studentlitteratur AB, 2021
Engelska 248 s.
  • Bok (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • Business Marketing delivers comprehensive coverage of the theory and practice needed to understand today’s fast-paced B2B markets and how to act on them. Being able to navigate on contemporary markets and include marketing in firm strategy is becoming a key capability for successful firms. The book reflects the latest trends and issues and incorporates recent research insights on how to manage value creation and build competitive advantage. Key concepts, such as value propositions and customer relationships, are discussed and explored as well as illustrated through a rich set of examples from various industries. Business Marketing provides an excellent guide to B2B marketing for students and practitioners alike.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
bok (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy