SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-16392"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-16392" > Learning/lesson stu...

Learning/lesson study och IKT Utvärdering av Skolverkets matematiksatsning 2009–2010

Olteanu, Constanta, (författare)
Linnéuniversitetet, Institutionen för datavetenskap, fysik och matematik, DFM
Lennerstad, Håkan, (författare)
BTH
Linnéuniversitetet Fakultetsnämnden för naturvetenskap och teknik. Institutionen för datavetenskap, fysik och matematik, DFM. (creator_code:org_t)
Stockholm : Fritzes, 2011
Svenska 98 s.
Serie: Rapport Skolverket, 1103-2421 ; 367
  • Rapport (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Nyckelord

Mathematical Education
Matematikdidaktik

Publikations- och innehållstyp

rap (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Olteanu, Constan ...
Lennerstad, Håka ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
Delar i serien
Rapport Skolverk ...
Av lärosätet
Linnéuniversitetet

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy