SwePub
Tyck till om SwePub Sök här!
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-4072"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-4072" > "From Industrial Ma...

"From Industrial Marketing to Business-to-Business Marketing and Relationship Marketing"

Jansson, Hans (författare)
Högskolan i Kalmar,Handelshögskolan BBS
 (creator_code:org_t)
Lund, Sweden : Studentlitteratur, 2006
2006
Engelska.
Ingår i: Marketing. Broadening the Horizons. - Lund, Sweden : Studentlitteratur. - 9144039832
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Marketing
Marknadsföring
Företagsekonomi
Business administration

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Jansson, Hans
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Marketing. Broad ...
Av lärosätet
Linnéuniversitetet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy