SwePub
Tyck till om SwePub Sök här!
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-34760"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-34760" > Mobile marketing an...

Mobile marketing and its effects on the online impulsive purchasing tendency

Gillberg, Rebecka (författare)
Bucht, Ellinor (författare)
Farshid, Mana (författare)
Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi
 (creator_code:org_t)
2015
2015
Engelska.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Industriell marknadsföring
Industrial Marketing

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy