SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:miun-3463"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:miun-3463" > Social capital in d...

Social capital in destination relationship marketing

von Friedrichs Grängsjö, Yvonne (författare)
Mittuniversitetet,Institutionen för samhällsvetenskap (-2013)
 (creator_code:org_t)
2005
2005
Engelska.
Ingår i: Proceedings. 2nd International Symposium on Rural Tourism and Hospitality Cultures, Rovaniemi 2005.
  • Konferensbidrag (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

social capital
marketing
destination
networks
Business studies
Företagsekonomi

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
von Friedrichs G ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Mittuniversitetet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy