Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-44025" >
Den begynnande mogn...
Den begynnande mognadens efterbildning : imitatio som pedagogisk princip i 1700-talets skola
-
- Rimm, Stefan, 1974- (författare)
- Örebro universitet,Akademin för humaniora, utbildning och samhällsvetenskap,Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap
-
(creator_code:org_t)
- Uppsala : orskningsgru ppen för utbildnings- och kultursociologi, 2009
- 2009
- Svenska.
-
Ingår i: Utbildningshistoriska meddelande. - Uppsala : orskningsgru ppen för utbildnings- och kultursociologi. ; , s. 293-293
- Relaterad länk:
-
https://oru.diva-por... (primary) (Raw object)
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
- HUMANIORA -- Språk och litteratur (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Languages and Literature (hsv//eng)
Nyckelord
- retorik
- retorikhistoria
- utbildningshistoria
- imitatio
- Pedagogik
- Education
- Retorik
- Rhetoric
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)