SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-53864"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-53864" > How Advertisers Use...

How Advertisers Use Sound and Music to Communicate Ideas, Attitudes and Identities : A Multimodal Critical Discourse Approach

Bouvier, Gwen, 1974- (författare)
University of Leicester, Leicester, United Kingdom
Machin, David, 1966- (författare)
Örebro universitet,Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap
 (creator_code:org_t)
Valencia, Spain : Publicacions de la Universitat de València, 2013
2013
Engelska.
Ingår i: The Multimodal Analysis of Television Commercials. - Valencia, Spain : Publicacions de la Universitat de València. - 9788437091457
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Bouvier, Gwen, 1 ...
Machin, David, 1 ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Medie och kommun ...
Artiklar i publikationen
The Multimodal A ...
Av lärosätet
Örebro universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy