SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-6626"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-6626" > Marketing perspectives

Marketing perspectives

Hultman, Claes, 1947- (författare)
Örebro universitet, Institutionen för ekonomi, statistik och informatik, Dahméncentrum
Hills, Gerald E., (författare)
University of Illinois at Chicago
Örebro universitet Institutionen för ekonomi, statistik och informatik. (creator_code:org_t)
2006
Engelska 26 s.
Serie: NFIB National Small Business Poll, 1534-8326 ; Vol 6, nr 8
  • Rapport (övrigt vetenskapligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • There are almost six million small employers in the United States and millions of other businesses without employees.  In addition, hundreds of thousands, if not millions, of businesses located outside the United States and many non-profits located within compete for American customers.  The resulting cacophony makes it very difficult for the individual small-business owner to emerge from the din and market his or her firm and its products/services.  Still, small-business owners and managers have no choice.  They must reach their potential customer base they are to have any chance of survival, let alone success.  Thus the marketing attributes and strategies employed in successful firms are of particular interest to many and yield this issue of the National Small Business Poll, Marketing Perspectives.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business (hsv//eng)

Nyckelord

Small Business Marketing
Entrepreneurial Marketing
Marketing
Entrepreneurship
SOCIAL SCIENCES Business and economics Business studies
SAMHÄLLSVETENSKAP Ekonomi Företagsekonomi
SOCIAL SCIENCES
SAMHÄLLSVETENSKAP
SOCIAL SCIENCES Business and economics
SAMHÄLLSVETENSKAP Ekonomi
Företagsekonomi
Business Studies

Publikations- och innehållstyp

rap (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy