Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-13704" >
IKT som en integrer...
IKT som en integrerande länk för barn och ugndomar med rörelsehinder
-
- Lindstrand, Peg, 1952- (författare)
- Stockholms universitet,Institutionen för barn- och ungdomsvetenskap,FunkHa-gruppen
-
- Brodin, Jane, 1942- (författare)
- Stockholms universitet,Institutionen för barn- och ungdomsvetenskap,FunkHa-gruppen
-
(creator_code:org_t)
- IOL, Lärarhögskolan i Stockholm, 2006
- Svenska 122 s.
-
Serie: Teknik, kommunikation och handikapp (TKH), 1102-7967 ; 45
- Relaterad länk:
-
http://www.lhs.se/io...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- I den emipiriska studien beskrivs hur IKT kan användas som länk för inklusion i skolan.
Ämnesord
- NATURVETENSKAP -- Data- och informationsvetenskap -- Annan data- och informationsvetenskap (hsv//swe)
- NATURAL SCIENCES -- Computer and Information Sciences -- Other Computer and Information Science (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)
Nyckelord
- IKT
- inklusion
- barn
- skola
- kommunikation
- Other information technology
- Övrig informationsteknik
- Technology and social change
- Teknik och social förändring
Publikations- och innehållstyp
- pop (ämneskategori)
- rap (ämneskategori)