SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-138763"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-138763" > Academic liner notes :

Academic liner notes : a re-inquiry of Chris Hackley’s (2012) CCT Blues

Hartmann, Benjamin J., 1981 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration,Department of Business Administration, Marketing Group
Östberg, Jacob, 1973- (författare)
Stockholms universitet,Marknadsföring
 (creator_code:org_t)
2018-04-10
2018
Engelska.
Ingår i: Consumption, markets & culture. - : Informa UK Limited. - 1025-3866 .- 1477-223X. ; 21:3, s. 205-214
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • While in certain sub-areas of marketing and consumer research, alternative modes of investigation and representation have been mushrooming for a while - i.e. publications of poetry, poetry sessions at conferences, videography, and fiction - we suggest music and complementary academic liner notes as another form of alternative investigation and expression. This paper offers accompanying notes to our original contribution in musical format as an alternative mode of representation and critical dramatization in marketing and consumer research. The song is called CCT Blues and is perfomed by Postmödern talking sans frontièrs avéc fromage [the song can be found on Applemusic, iTunes, and Spotify searching for CCT Blues and the artist name.] These liner notes guide the academic listener through our reflexive critical dramatization of the current intellectual condition of the CCT research area in form of a cover song of Chris Hackley’s CCT Blues [2012a. CCT Blues Electric Version.wmv, June 2. Accessed November 25, 2016. https:// www.youtube.com/watch?v=n1pgyaiw610]. Consequently, this paper offers a backstage pass into the world of producing and packaging our critique in audio format.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Consumer Culture Theory
CCT
Critical Marketing
Re-Inquiry
Music
Art
Popular Music
företagsekonomi
Business Administration
Music
popular music
re-inquiry
art
CCT

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy