SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-85095"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-85095" > Marknadsföring :

Marknadsföring : teori, strategi och praktik

Kotler, Philip, 1931- (författare)
J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, Evanston, Illinois
Armstrong, Gary, (författare)
Kenan-Flagler Business School at the University of North Carolina, Chapel Hill
Parment, Anders, 1972- (författare)
Stockholms universitet, Företagsekonomiska institutionen
Stockholms universitet Samhällsvetenskapliga fakulteten. Företagsekonomiska institutionen. (creator_code:org_t)
ISBN 978-0-273-73600-4
Harlow : Pearson, 2013
Engelska 442 s.
  • Bok (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Business Administration
företagsekonomi

Publikations- och innehållstyp

bok (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy