SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-64287"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-64287" > The role of the tea...

The role of the teacher in early language learning

Lundberg, Gun (författare)
Umeå universitet,Institutionen för språkstudier
 (creator_code:org_t)
Uppsala, 2012
2012
Engelska.
Ingår i: English for Young Learners - Forum 2012. - Uppsala. - 9789150623239 ; , s. 92-102
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • There are many factors affecting early language learning in the classroom. but the teacher and the teaching that the students are exposed to seem to be the most important factors, according to recent global research. Teachers` approach to the language, their beliefs and what they do and care about in the learning situation, seem to be essential in the early learning of languages. The role of the students` first language teacher in a life-long learning perspective implies a responsibility to establish a linguistic self-confidence by creating a learning environment where all students are able to experience feelings of safety, support and success in their language learning.

Nyckelord

Young Language Learners
Teaching and Learning of English
engelska
English

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Lundberg, Gun
Artiklar i publikationen
English for Youn ...
Av lärosätet
Umeå universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy