SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:dalea.du.se:5446"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:dalea.du.se:5446" > How qualified dialo...

How qualified dialogues (knowledging dialogues) in (special) education can be described and understood.

von Ahlefeld Nisser, Désirée, 1953- (författare)
Högskolan Dalarna,Pedagogik
 (creator_code:org_t)
Jyväskylä, Finland, 2011
2011
Engelska.
Ingår i: NERA´s 39th Congress – Rights and Education. - Jyväskylä, Finland.
  • Konferensbidrag (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Nyckelord

Specialpedagoger och speciallärare som kvalificerade samtalspartners.

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
von Ahlefeld Nis ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Högskolan Dalarna

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy