SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:dalea.du.se:605"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:dalea.du.se:605" > Att lära känns sig ...

Att lära känns sig själv i studiet av ett ämne : en konsekvens av olika dramapedagogiska perspektiv

Sternudd-Groth, Mia Marie (författare)
Högskolan Dalarna,Pedagogiskt arbete
 (creator_code:org_t)
Lund : Studentlitteratur, 2004
2004
Svenska.
Ingår i: Skillnad och konsekvens : mötet lärare-studerande och undervisning som meningserbjudande. - Lund : Studentlitteratur.
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Sternudd-Groth, ...
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Högskolan Dalarna

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy