SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/109195"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/109195" > The development of ...

The development of toddlers' mathematical activity in preschool

Reis, Maria (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik,Department of Education
Emanuelsson, Jonas, 1962 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Learning and Teaching Unit,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
Ottosson, Torgny, 1954 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik,Department of Education
 (creator_code:org_t)
2009
2009
Engelska.
Ingår i: Paper presented at EARLI 2009, Amsterdam.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Nyckelord

learning
mathematics
toddler

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Reis, Maria
Emanuelsson, Jon ...
Ottosson, Torgny ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogiskt arbe ...
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy