SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/177497"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/177497" > Contextualizing inq...

Contextualizing inquiry. Negotiations of tasks, tools and actions in an upper secondary classroom

Lilja, Patrik, 1973- (författare)
Göteborgs universitet, Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande, Linnécentret for forskning om lärande (LinCS), Gothenburg University, Department of Education, Communication and Learning, The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
Göteborgs universitet Utbildningsvetenskapliga fakulteten. Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande. 
Göteborgs universitet Utbildningsvetenskapliga fakulteten. Linnécentret for forskning om lärande (LinCS). 
ISBN 978-91-7346-735-3
Göteborg : University of Gothenburg, 2012
Engelska.
Serie: Gothenburg studies in educational sciences / Acta Universitatis Gothoburgensis, 0436-1121
  • Doktorsavhandling (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

dok (ämneskategori)
vet (ämneskategori)
dok (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Lilja, Patrik, 1 ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
Delar i serien
Gothenburg studi ...
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy