SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/187486"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/187486" > Making sense of con...

Making sense of consumption. Selections from the 2nd Nordic Conference on Consumer Research 2012

Hansson, Lena, 1968- (redaktör/utgivare)
Göteborgs universitet, Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK), Gothenburg University, Centre for Consumer Science
Holmberg, Ulrika, 1966- (redaktör/utgivare)
Göteborgs universitet, Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK), Gothenburg University, Centre for Consumer Science
Brembeck, Helene, 1952- (redaktör/utgivare)
Göteborgs universitet, Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK), Institutionen för kulturvetenskaper, Gothenburg University, Centre for Consumer Science, Department of Cultural Sciences
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK). 
Göteborgs universitet Humanistiska fakulteten. Institutionen för kulturvetenskaper. 
ISBN 978-91-974642-6-0
Göteborg : Centre for Consumer Science, University of Gothenburg, 2013
Engelska.
  • Samlingsverk (redaktörskap) (övrigt vetenskapligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • Consumption can be seen as an intricate network in constant transformation involving a multitude of actors. It challenges the way we study consumption and consumers. In 22 chapters “Making sense of consumption” invites you to increase your understanding about what consumption is all about, how to study this elusive phenomenon and how to explore its sensual aspects. This anthology aims to illustrate the versatility that characterised the 2nd Nordic Conference on Consumer Research in terms of theoretical and methodological approaches, fields and disciplines. The result is an appetizing and intriguing overview of the research frontier of contemporary interdisciplinary consumption research in the Nordic countries. It is suitable for researchers, graduate students and professionals.The 2nd Nordic Conference on Consumer Research was hosted by the Centre for Consumer Science in Gothenburg May 30-June 1, 2012.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
HUMANIORA  -- Annan humaniora -- Etnologi (hsv//swe)
HUMANITIES  -- Other Humanities -- Ethnology (hsv//eng)

Nyckelord

consumption
consumer research

Publikations- och innehållstyp

sam (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy