SwePub
Tyck till om SwePub Sök här!
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/223378"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/223378" > Professional Marketing

Professional Marketing

Agndal, Henrik (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Redovisning,Department of Business Administration, Accounting,University of Gothenburg (SE)
Axelsson, Björn (författare)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
 (creator_code:org_t)
ISBN 9789144077123
Lund : Studentlitteratur, 2012
Engelska.
  • Bok (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
No summary available

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
bok (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy