SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/242639"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/242639" > Svensk Reklam. Anno...

Svensk Reklam. Annonser, varumärken och marknadskommunikation 1975-2012

Gianneschi, Marcus, 1974- (författare)
Göteborgs universitet, Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK), Gothenburg University, Centre for Consumer Science
Broberg, Oskar, 1976- (författare)
Göteborgs universitet, Institutionen för ekonomi och samhälle, Gothenburg University, Department of Economy and Society
Jonsson, Sverker, 1947- (författare)
Göteborgs universitet, Institutionen för ekonomi och samhälle, Gothenburg University, Department of Economy and Society
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK). 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Institutionen för ekonomi och samhälle. 
ISBN 978-91-7504-297-8
Stockholm : Dialogos, 2016
Svenska.
  • Bok (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Ekonomisk historia (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Economic History (hsv//eng)

Nyckelord

Reklam
varumärken
marknadskommunikation
Sverige

Publikations- och innehållstyp

bok (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy