SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/256222"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/256222" > Retail digitalization:

Retail digitalization: Implications for physical stores

Hagberg, Johan, 1973- (författare)
Göteborgs universitet, Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring, Centre for Retailing, Gothenburg University, Department of Business Administration, Marketing Group, Centre for Retailing
Jonsson, Anna, 1976- (författare)
Egels-Zandén, Niklas, 1978- (författare)
Göteborgs universitet, Centre for Retailing, Centre for Business in Society, Företagsekonomiska institutionen, Management & Organisation, Gothenburg University, Centre for Retailing, Centre for Business in Society, Department of Business Administration, Management & Organisation
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centre for Retailing. 
visa fler...
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centre for Business in Society. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen, Management & Organisation. 
Lunds universitet Företagsekonomiska institutionen. (creator_code:org_t)
visa färre...
2017
Engelska.
Ingår i: Journal of Retailing and Consumer Services. - 0969-6989. ; 39, s. 264-269
  • Tidskriftsartikel (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

retailing
digitalization
physical stores
implications
special issue
editorial

Publikations- och innehållstyp

art (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy