SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-156634"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-156634" > Lärares bedömningsa...

Lärares bedömningsarbete : en inramning

Lindberg, Viveca (författare)
Gothenburg University,Jönköping University,Stockholms universitet,Institutionen för de humanistiska och samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik,KunskapsKulturer & UndervisningsPraktiker,Göteborgs universitet, Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
Eriksson, Inger (författare)
Stockholms universitet,Institutionen för de humanistiska och samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik,Stockholms universistet, Du är här: Institutionen för de humanistiska och samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik
Pettersson, Astrid (författare)
Stockholms universitet,Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik,Stockholms universitet, Institutionen för matematikämnets och naturvetenskapsämnenas didaktik
 (creator_code:org_t)
Stockholm : Natur och kultur, 2018
2018
Svenska.
Ingår i: Lärares bedömningsarbete. - Stockholm : Natur och kultur. - 9789127823020 ; , s. 5-16
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Nyckelord

Bedömning
lärares bedömningsarbete

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy