SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/290329"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/290329" > Digitalized markets

Digitalized markets

Hagberg, Johan, 1973- (författare)
Göteborgs universitet, Centre for Retailing, Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring, Gothenburg University, Centre for Retailing, Department of Business Administration, Marketing Group
Kjellberg, Hans (författare)
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centre for Retailing. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring. 
2020
Engelska.
Ingår i: Consumption Markets & Culture. - 1025-3866 .- 1477-223X. ; 23:2, s. 97-109
  • Tidskriftsartikel (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

art (ämneskategori)
vet (ämneskategori)
art (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Hagberg, Johan, ...
Kjellberg, Hans
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Consumption Mark ...
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy