SwePub
Tyck till om SwePub Sök här!
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/76910"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/76910" > Vilken betydelse ha...

Vilken betydelse har elevernas uppfattningar för undervisningen?

Claesson, Silwa, 1947 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning,Department of Education, Learning and Teaching Unit
 (creator_code:org_t)
Lund : Stundentlitteratur, 1995
1995
Svenska.
Ingår i: Vägar till elevers lärande. - Lund : Stundentlitteratur.
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)

Nyckelord

Education

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Claesson, Silwa, ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Annan samhällsve ...
och Övrig annan samh ...
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy