SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:1b92a34f-ee40-4808-aa1c-565d728e9e61"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:1b92a34f-ee40-4808-aa1c-565d728e9e61" > Service Quality - f...

Service Quality - from Value Creation to Customer satisfaction, Loyalty and Brand Equity

Dahlgaard-Park, Su Mi, (redaktör/utgivare)
Lunds universitet, Lund University, Samhällsvetenskapliga fakulteten, Faculty of Social Sciences, Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar, Departments of Administrative, Economic and Social Sciences, Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Department of Service Management and Service Studies
Lunds universitet Institutionen för service management och tjänstevetenskap. (creator_code:org_t)
Routledge, 2011
Engelska.
Serie: Total Quality Management & Business Excellence, 1478-3363
  • Samlingsverk (redaktörskap) (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)

Nyckelord

Service Quality
Service Value
Value Creation
E-Service Quality
Service Quality Perceptions in Retail
Service Quality in Airport

Publikations- och innehållstyp

sam (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Dahlgaard-Park, ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Annan samhällsve ...
och Tvärvetenskaplig ...
Delar i serien
Total Quality Ma ...
Av lärosätet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy