Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:1b92a34f-ee40-4808-aa1c-565d728e9e61" >
Service Quality - f...
Service Quality - from Value Creation to Customer satisfaction, Loyalty and Brand Equity
-
- Dahlgaard-Park, Su Mi (redaktör/utgivare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutionen för tjänstevetenskap,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Department of Service Studies,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
-
(creator_code:org_t)
- 2011
- Engelska.
-
Serie: Total Quality Management & Business Excellence, 1478-3363
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
Nyckelord
- Service Quality
- Service Value
- Value Creation
- E-Service Quality
- Service Quality Perceptions in Retail
- Service Quality in Airport
Publikations- och innehållstyp
- sam (ämneskategori)
- vet (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas