Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:32639405-ad0d-4526-a835-ae655501c3a8" >
Play a Game, Save t...
Play a Game, Save the Planet! Gamification as a Way to Promote Green Consumption
-
- Fuentes, Christian (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Högskolan i Borås,Lund University,Lunds universitet,Institutionen för tjänstevetenskap,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Department of Service Studies,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences,Akademin för textil, teknik och ekonomi,Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK),Centre for Retailing,Centre for Consumer Science
-
Dymek, Mikolaj (redaktör/utgivare)
-
Zackariasson, Peter (redaktör/utgivare)
-
(creator_code:org_t)
- New York and London : Routledge, 2016
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: The Business of Gamification: A Critical Analysis. - New York and London : Routledge. - 9781138824164 - 9781138824164 ; , s. 144-160
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://gup.ub.gu.se...
-
https://doi.org/10.4...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- sustainability issues
- Green consumerism
- digital
- smartphone
- Consumer culture
- Business and IT
- Green consumption
- consumer
- sustainability
- applikation
Publikations- och innehållstyp
- kap (ämneskategori)
- ref (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas