SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:32639405-ad0d-4526-a835-ae655501c3a8"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:32639405-ad0d-4526-a835-ae655501c3a8" > Play a Game, Save t...

Play a Game, Save the Planet! Gamification as a Way to Promote Green Consumption

Fuentes, Christian, (författare)
Lunds universitet, Lund University, Samhällsvetenskapliga fakulteten, Faculty of Social Sciences, Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar, Departments of Administrative, Economic and Social Sciences, Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Department of Service Management and Service Studies
Dymek, Mikolaj (redaktör/utgivare)
Zackariasson, Peter (redaktör/utgivare)
Lunds universitet Institutionen för service management och tjänstevetenskap. (creator_code:org_t)
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centre for Retailing. 
visa fler...
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK). 
visa färre...
2016
Engelska.
Ingår i: The Business of Gamification: A Critical Analysis. - Routledge Taylor & Francis Group. - 9781138824164 - 9781138824164 ; s. 144-160
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

sustainability issues
Green consumerism
digital
smartphone
Consumer culture
Green consumption
consumer
sustainability
applikation

Publikations- och innehållstyp

kap (ämneskategori)
ref (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy