Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:9f24290a-3fbd-46a8-9874-34ebbcb82d91" >
Retail Image As See...
Retail Image As Seen Through Consumers’ Eyes
-
Burt, Steve (författare)
-
- Johansson, Ulf (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
-
- Thelander, Åsa (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutionen för tjänstevetenskap,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Department of Service Studies,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
-
(creator_code:org_t)
- 2005
- 2005
- Engelska.
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- photographs
- retail image
- internationalisation
Publikations- och innehållstyp
- kon (ämneskategori)
- ref (ämneskategori)