SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:a0561baf-99ba-4318-bac1-387c0c86e6e8"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:a0561baf-99ba-4318-bac1-387c0c86e6e8" > Udfordringer og mul...

Udfordringer og muligheder ved at anvende - CSR som employer branding-strategi

Frandsen, Sanne (författare)
Copenhagen Business School
Morsing, Mette (författare)
Engelund, Henrik (redaktör/utgivare)
visa fler...
Buchhave, Brit (redaktör/utgivare)
visa färre...
 (creator_code:org_t)
Samfundslitteratur, 2009
2009
Danska.
Ingår i: Employer branding som disciplin. - : Samfundslitteratur. - 9788759314258 ; , s. 255-270
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy