SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:d3506ca3-2ca0-42e9-8b7f-bef00e45ef43"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:d3506ca3-2ca0-42e9-8b7f-bef00e45ef43" > The Sage Encycloped...

The Sage Encyclopedia of Quality and the Service Economy

Dahlgaard-Park, Su Mi, (redaktör/utgivare)
Lunds universitet, Lund University, Samhällsvetenskapliga fakulteten, Faculty of Social Sciences, Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar, Departments of Administrative, Economic and Social Sciences, Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Department of Service Management and Service Studies
Lunds universitet Institutionen för service management och tjänstevetenskap. (creator_code:org_t)
ISBN 978-1-4522-5672-6
SAGE Publications Inc., 2015
Engelska 958 s.
  • Samlingsverk (redaktörskap) (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)

Nyckelord

Management System
Service technology
Quality and Service Leadership
Green Consumption
Sustainability
Glocalization
Globalization
Experience
Management
Economy
Quality & Service

Publikations- och innehållstyp

sam (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Dahlgaard-Park, ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Annan samhällsve ...
och Tvärvetenskaplig ...
Av lärosätet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy