SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:publications.lib.chalmers.se:204562"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:publications.lib.chalmers.se:204562" > A marketing design ...

A marketing design approach to destination development

Jernsand, Eva Maria, 1967- (författare)
Chalmers tekniska högskola, Mistra Urban Futures, Chalmers University of Technology, Mistra Urban Futures, Göteborgs universitet, Företagsekonomiska institutionen, Centrum för turism, Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring, Mistra Urban Futures, University of Gothenburg, Department of Business Administration, Centre for Tourism, Department of Business Administration, Marketing Group, Mistra Urban Futures
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring. 
visa fler...
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centrum för turism. 
Chalmers tekniska högskola Göteborgs universitet Mistra Urban Futures. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Centrum för turism. 
Göteborgs universitet Handelshögskolan. Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring. 
Göteborgs universitet Mistra Urban Futures. 
visa färre...
University of Gothenburg, 2014
Engelska 96 s.
Läs hela texten (fulltext)
  • Licentiatavhandling (övrigt vetenskapligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

destination development
place branding
participatory design
experience innovation

Publikations- och innehållstyp

lic (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy