Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-155270" >
Strategic analysis ...
Strategic analysis using value modeling - The c3-value approach
-
Weigand, H. (författare)
-
- Johannesson, Paul (författare)
- KTH,Data- och systemvetenskap, DSV
-
- Andersson, Birger (författare)
- KTH,Data- och systemvetenskap, DSV
-
visa fler...
-
- Bergholtz, Maria (författare)
- KTH,Data- och systemvetenskap, DSV
-
Edirisuriya, Ananda (författare)
-
Dayperuma, Tharaka (författare)
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- IEEE Computer Society, 2007
- 2007
- Engelska.
-
Ingår i: 40th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, 2007. HICSS 2007. - : IEEE Computer Society. - 0769527558 - 9780769527550 ; , s. 4076731-
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://doi.org/10.1...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- E3-value has proven to be a useful modeling technique and method to support the analysis of business models. However, for strategic analysis, the representation of a business model is not sufficient, as it does not include the rationale behind the model. In this paper, yve propose an extension of e3-value to support strategic analysis on three dimensions competition analysis, customer analysis and capability analysis.
Ämnesord
- NATURVETENSKAP -- Data- och informationsvetenskap (hsv//swe)
- NATURAL SCIENCES -- Computer and Information Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- Competitive intelligence
- Customer satisfaction
- Enterprise resource planning
- Mathematical models
- Strategic planning
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas