SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-76223"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-76223" > Studiens kontext, b...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Studiens kontext, begreppsram och empiri

Angervall, Petra, 1970 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
Gustafsson, Jan, 1960 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
Lundahl, Lisbeth (author)
Umeå universitet,Barn- och ungdomspedagogik, specialpedagogik och vägledning (BUSV)
show more...
Silfver, Eva (author)
Umeå universitet,Institutionen för naturvetenskapernas och matematikens didaktik
show less...
 (creator_code:org_t)
Göteborg : Acta Universitatis Gothoburgensis, 2013
2013
Swedish.
In: Kön och karriär i akademin. - Göteborg : Acta Universitatis Gothoburgensis. - 0436-1121. - 9789173467612 - 9789173467629 ; , s. 19-37
  • Book chapter (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Genusstudier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Gender Studies (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Keyword

Högskolan
genusaspekter

Publication and Content Type

vet (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view