SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24179"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24179" > Technological and m...

Technological and marketing Strategies for Product Development

Edvardsson, Bo (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
 (creator_code:org_t)
Uppsala : The Swedish University of Agricultural Sciences, 1980
Engelska.
Serie: Report 164 from the Department of Economics and Statistics
  • Rapport (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Företagsekonomi
Business Administration

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
rap (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Edvardsson, Bo
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Delar i serien
Av lärosätet
Karlstads universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst. Hantera kakor

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy