SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"3233128"
 

Sökning: onr:"3233128" > Skapandet av varumä...

  • Hjort, Lina(författare)

Skapandet av varumärkeslojalitet : en process ur ett konsumentperspektiv /Lina Hjort, Lisa Johnson, Liselott Ljungdahl.

  • BokSvenska2000

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Lund :Institute of Economic Research, Lund University,2000
  • 59 s.

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:3233128

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:svenska

Klassifikation

  • DDC:659 22 (machine generated)
  • Qbmkssb/6

Serie

  • Reports from Lund International Food Studies,99-3164540-7 ;2000:120001

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Johnson, Lisa(författare)
  • Ljungdahl, Liselott(författare)

Seriebiuppslag

  • Reports from Lund International Food Studies,99-3164540-7 ;2000:120001

SAB-rubrik

  • QbmReklam och PR (public relations)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy