Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-31256" >
Tvärvetenskapliga p...
Tvärvetenskapliga perspektiv på läs- och skrivundervisning i tidiga skolår : Redaktionell introduktion
-
- Alatalo, Tarja, 1961- (författare)
- Dalarna University College,Högskolan Dalarna,Pedagogiskt arbete
-
- Johansson, Victoria (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Allmän språkvetenskap,Avdelningen för lingvistik och kognitiv semiotik,Sektion 6,Språk- och litteraturcentrum,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,General Linguistics,Division of Linguistics and Cognitive Semiotics,Section 6,Centre for Languages and Literature,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology,Lunds universitet, Allmän språkvetenskap
-
(creator_code:org_t)
- Cappelen Damm AS - Cappelen Damm Akademisk, 2019
- 2019
- Svenska.
-
Ingår i: Nordic Journal of Literacy Research. - : Cappelen Damm AS - Cappelen Damm Akademisk. - 2464-1596. ; 5:3, s. 1-9
- Relaterad länk:
-
https://doi.org/10.2...
-
visa fler...
-
https://du.diva-port... (primary) (Raw object)
-
https://nordiclitera...
-
http://dx.doi.org/10... (free)
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://doi.org/10.2...
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- Undervisning och lärande i förskoleklass och skolans tidiga år
- Undervisning och lärande i förskoleklass och skolans tidiga år
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas