Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-26701" >
A policy ethnograph...
A policy ethnographic approach on what constitutes ’first teachers’ professional skills in policy and educational practice.
-
- Eriksson, Anita, 1955- (författare)
- Högskolan i Borås,Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT
-
- Player-Koro, Catarina, Professor, 1962- (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Högskolan i Borås,Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT,Institutionen för didaktik och pedagogisk profession,Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies
-
(creator_code:org_t)
- 2017
- 2017
- Engelska.
-
Ingår i: Paper presented at the Oxford Ethnography Conference (OEC), Oxford.
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://gup.ub.gu.se...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
Nyckelord
- Career step reform
- Education
- Ethnography
- First teachers
- Policy reform
- Lärarutbildning och pedagogisk yrkesverksamhet
- Teacher Education and Education Work
- Ethnography
- Career step reform
- Policy reform
- Education
- First teachers
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)