Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hh-32687" >
Innovation Through ...
Innovation Through Interactions for Bathroom Suppliers
-
- Anderson, Helén, 1954- (författare)
- Linnéuniversitetet,Institutionen för marknadsföring (MF),Linnaeus University, Växjö, Sweden
-
- Danilovic, Mike, 1955- (författare)
- Högskolan i Halmstad,Business Model Innovation (BMI),Halmstad University, Sweden
-
- Chernetska, Diana (författare)
- Högskolan i Halmstad,Business Model Innovation (BMI),University of Bremen, Bremen, Germany,Halmstad University, Sweden
-
visa fler...
-
- Oskarsson, Steinthor (författare)
- Ramböll AB, Gothenburg, Sweden,Halmstad University, Sweden
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2016-05-01
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: Extending The Business Network Approach. - Basingstoke : Palgrave Macmillan. - 9781137537638 - 9781137537652 ; , s. 159-176
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://doi.org/10.1...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Companies often build an innovation strategy that is mostly reliant on internal knowledge and resources. This can lead to failure to meet customer needs (von Hippel 1986). By interacting with customers, companies can obtain crucial information and have the opportunity to involve customers in innovation and product development processes (Füller and Matzler 2007; Hadjikhani and Bengtson 2004; Laursen 2011; von Hippel 2009).
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Innovation
- Customer collaboration
- Supplier collaboration
- Företagsekonomi
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas