SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hh-3949"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hh-3949" > A Glocal marketing ...

  • Andersson, Svante,1962-Högskolan i Halmstad,Centre for Technology, Innovation and Marketing Management (CTIM2) (författare)

A Glocal marketing model

  • 1
  • Artikel/kapitelEngelska2009

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Lund,2009
  • printrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:hh-3949
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hh:diva-3949URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:ref swepub-contenttype
  • Ämneskategori:kap swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Svensson, GöranHögskolan i Halmstad,Centre for Technology, Innovation and Marketing Management (CTIM2)(Swepub:hh)gosv (författare)
  • Högskolan i HalmstadCentre for Technology, Innovation and Marketing Management (CTIM2) (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:Glocal MarketingLund, s. 391-3969789144055558

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Andersson, Svant ...
Svensson, Göran
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Glocal Marketing
Av lärosätet
Högskolan i Halmstad

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy