Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-29784" >
What is Nordic Medi...
What is Nordic Media Business Research?
-
- Krumsvik, Arne H. (författare)
- Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
-
- Ots, Mart, 1973- (författare)
- Jönköping University,HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap,IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC),IHH, Företagsekonomi
-
(creator_code:org_t)
- Nordicom, 2016
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: Nordicom Information. - : Nordicom. - 0349-5949. ; 38:1, s. 8-11
- Relaterad länk:
-
https://hj.diva-port... (primary) (Raw object)
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Media business research has been growing rapidly in the Nordic region. In a highly internationalised field of research, is there a line of enquiry that is distinctively Nordic? Through an analysis of papers and articles presented at NordMedia or published in the two major journals, we summarize the main methodological, theoretical, and empirical characteristics of the Nordic contribution to the field.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas