SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-7499"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-7499" > Competition in Medi...

Competition in Media Systems

Picard, Robert G., 1951- (författare)
Jönköping University,IHH, Nationalekonomi,IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC)
 (creator_code:org_t)
Oxford : Wiley-Blackwell, 2008
2008
Engelska.
Ingår i: The International Encyclopedia of Communication. - Oxford : Wiley-Blackwell. - 9781405131995 ; , s. 882-887
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Nyckelord

competition
media
economics

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Picard, Robert G ...
Artiklar i publikationen
The Internationa ...
Av lärosätet
Jönköping University

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy