Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hv-3072" >
From Tutor to Produ...
-
Svensson, Lars,1963-Högskolan Väst,Avd för datavetenskap och informatik
(författare)
From Tutor to Producer : Changes in the design space of online education
- Artikel/kapitelEngelska2010
Förlag, utgivningsår, omfång ...
-
Rebild, Denmark,2010
-
printrdacarrier
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:hv-3072
-
https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hv:diva-3072URI
Kompletterande språkuppgifter
-
Språk:engelska
-
Sammanfattning på:engelska
Ingår i deldatabas
Klassifikation
-
Ämneskategori:ref swepub-contenttype
-
Ämneskategori:kon swepub-publicationtype
Anmärkningar
-
Felaktig ISBN 9788799258617
-
In recent years online and blended learning has scaled up from being a pilot endeavour driven by pioneers, to constituting a large portion of many institutions of higher education. In the process, the conditions for the online teacher has gradually changed, and the situation of today is in many ways problematic where student interaction and dialogue has to stand back in favour of time consuming content production, material delivery, and technical problem solving. This paper draws on the experiences from a Scandinavian University to illustrate how this transition can be understood in the light of rapid technological development in combination with slow evolution of pedagogical models for online education.
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Nilsson, Stefan,1975-Högskolan Väst,Avd för medier och design(Swepub:hv)imsni
(författare)
-
Svanberg, PiaHögskolan Väst,Avd för informatik(Swepub:hv)impsf
(författare)
-
Johansson, Lars-OlofHalmstad University, Halmstad
(författare)
-
Högskolan VästAvd för datavetenskap och informatik
(creator_code:org_t)
Sammanhörande titlar
-
Ingår i:Proceedings of the 33rd IRIS Seminar. 2010.Rebild, Denmark
Internetlänk